“ISAGRI jest europejskim liderem w dziedzinie rozwiązań IT dla rolnictwa i 3. niezależnym francuskim producentem oprogramowania. Z regularnym wzrostem organicznym od ponad 30 lat, grupa wkłada obecnie całą swoją energię w rozwój swoich filii. Wspiera je i pomaga przyspieszyć ich wzrost technologiczny”.

AKANEA, obecna w grupie od 2018 roku, wpisuje się idealnie w założenia rozwojowe Isagri i stawia na intensywny rozwój swojego oprogramowania.

Jean-Baptiste CASSAGNES – Dyrektor Generalny AKANEA

Wspólnie odpowiadamy na wyzwanie, jakim jest traceability, czyli identyfikowalność, której oczekuje i wymaga konsument końcowy.

Jean-Baptiste CASSAGNES – Dyrektor Generalny AKANEA:

“Jako wiodący dostawca rozwiązań informatycznych dla producentów z sektora owoców i warzyw, możemy tak pokierować obecnie naszymi inwestycjami, aby sprostać również potrzebom handlowców i przetwórców w przemyśle spożywczym. Dążymy do tego, by wszystkie nasze projekty rozwojowe umożliwiały naszym klientom korzystanie z najlepszych rozwiązań w najlepszej cenie poprzez wzajemne rozłożenie kosztów rozwoju.

To właśnie dzięki tej refleksji AKANEA rusza z nową marką oprogramowania dedykowanego dla przemysłu rolno-spożywczego: KONNECT’AGRO.”

KONNECT’AGRO to kompleksowa oferta oprogramowania dedykowanego dla profesjonalistów z sektora rolno-spożywczego.

Rozwiązanie Konnect’Agro zostało opracowane z dwóch powodów.

Z jednej strony AKANEA zdawała sobie sprawę, że istnieje mnogość ofert na rynku. Specjaliści w przemyśle spożywczym mają do dyspozycji narzędzia i aplikacje, które tylko częściowo odpowiadają ich potrzebom.

Z drugiej strony, dzięki niedawnym przejęciom grupy ISAGRI, AKANEA posiadała 6 produktów dedykowanych dla tego sektora.

W Konnect’Agro oferta jest jasna, a rozwiązanie idealnie dopasowane do typu działalności klienta.

Jest to unikalna oferta dostosowana do potrzeb i wyzwań stojących przed profesjonalistami z branży spożywczej.

Oferta została zaprezentowana w ubiegłym roku poprzez Jean-Baptiste CASSAGNES, dyrektora generalnego AKANEA w towarzystwie Christelle BEN ROMDHANE Dyrektor ds. Marketingu.

Motywem przewodnim oferty jest identyfikowalność produktu od pola do talerza!